سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر نیمسال اول 98 از کی شرو شده و تا کی ادامه دارد؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از مشاوران ما پرسیدند همین سوال بوده است که باید در جواب گفت:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اول از فروردین 98 آغاز شده و تا 6 شهریور ماه سال 1398 ادامه دارد، از مرداد ماه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در چهار مقطه کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته تکمیل شد و تمامی داوطلبان می توانند بر اساس شرایط هر کدام از مقاطع انتخاب رشته خود را انجام دهند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

امسال ثبت نام بدون کنکور مهر ماه 98 نیمسال اول پذیرش رشته های پرطرفدار که لیست کامل آنها را در مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آورده ایم فقط و تنها یک دانشگاه ارائه داده است و تعداد شرکت کنندگان در آن رشته بالا و امکان قبولی با معدل متوسط پایین و ما شاهد 25% مردودی در سال های گذشته در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده ایم.

توصیه اول

برای انجام تمامی مراحل انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد، با چه معدلی چه رشته ای در دانشگاه آزاد؟ نحوه ثبت نام و انتخاب رشته، معرفی رشته ها و بازار کار آنها، مشاوره انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی دانشگاه و موقعیت مکانی هرکدام در سراسر کشور به صورت تلفی و حضوری می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توصیه دوم

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها و مقاطع، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس معدل، جدول تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، رشته دامپزشکی در مقطع کاردانی و ... تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.